رستوران های کیش

 

کافه رستوران مانلی کیش

 

معرفی:کافه مانلی جزء بهترین کافه رستوران های جزیره کیش میباشد که علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوبی که داردیک فضای مناسب برای رفع خستگی و داشتن لحظاتی شاد میباشد.ظرفیت این کافه رستوران 80 نفره میباشد.این کافه به وسیله نماهای چوبی مزین شده و مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این مکان جشن تود نیز برگزار کنند.کافه مانلی علاوه بر فضای داخلی ساختمان بستاک، دارای بالکنی دلنواز بوده که مناسب برای نوشیدن یک فنجان نوشیدنی از جنس آرامش می باشد.پرسنل این کافه نیز با روی خوش از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.وجود اینترنت نیز ذر این مکان این امکان را به مسافران تور کیش هتل شایان تابستان 98 میدهد تا براحتی به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.کافه رستوران مانلی در بین گردشگران و مسافران عزیز طرفدار زیادی پیدا کرده است.مسافران عزیز نیز می توانید همه روزه، از ساعات اولیه صبح و به منظور صرف صبحانه، تا شامگاه به این رستوران رفته و از دسر های بی نظیر آن لذت ببرید.سطح قیمت های این کافه رستوران متوسط  میباشد.

کافه رستوران مانلی کیش

 

منو کافه رستوران مانلی:کافه مانلی دارای منوی از انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، انواع نوشیدنی های فرنگی و ایرانی،انواع دسر،انواع غذا های دریایی میباشد.گردشگران محترم تور کیش میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه رستوران مانلی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 آماده پذیرایی میباشد.

 

کافه رستوران مانلی کیش

 

پیشنهاد ما:فضای شیک و سرو بهترین غذا ها و دسر ها این امکان را به همگان میدهد تا بتوانند لحظاتی را شاد در کنار خانواده و دوستان سپری کنند.

موقعیت مکانی:ایران-کیش-شهرک صدف- فاز 1- ساختمان بساک- طبقه سوم- شماره 3

 

کافه رستوران مانلی کیش


رستوران حافظیه کیش

معرفی:رستوران حافظیه یکی از رستوران های خوب کیش میباشد که با دید مشرف به دریا و فضای سبز بی نظیر را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است.ظرفیت رستوران 100 نفره میباشد.کیفیت غذایی رستوران حافظیه بسیار خوب میباشد.تمام آشپز ها و سرآشپز های این رستوران حرفه ای هستند تا بهترین و خوشمزه ترین غذا ها را برای کیشوندان و گردشگران تور کیش آماده و سرو میکند.پرسنل های رستوران خوش برخورد هستند.رستوران حافظیه دارای 2 فضای بسته و باز میباشد.در فضای باز تعدادی آلاچیق وجود دارد و مسافران عزیز تور کیش هتل شایان تیر 98 میتوانند به دلخواه فضای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در آنجا غذای خود را نوش جان کنند.

رستوران حافظیه کیش

منو رستوران:رستوران حافظیه دارای منو غذایی از چلو کباب مخصوص، چلو کباب برگ، چلو جوجه با استخوان، چلو جوجه بی استخوان، زرشک پلو با مرغ، سبزی پلو با ماهی، باقالی پلو با ماهیچه، انواع خورشت و سوپ، انواع سالاد و دسرهای شیرین و خوشمز  میباشد که مسافران و کیشوندان عزیز از روی منو میتوانند سفارش دهند.

 ساعت کاری:رستوران حافظیه از 11 صبح تا 12 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران حافظیه کیش

موقعیت مکانی:ایران-کیش-پارک ساحلی مرجان

پیشنهاد ما:رستوران حافظیه دارای فضای شیک میباشد که همگان را به خود جلب میکند.مسافران عزیز تور کیش در طول سفر میتوانید به این رستوران رفته و از بهترین غذا ها سفارش دهید.

رستوران حافظیه کیش


رستوران پایاپ کیش

معرفی:رستوران پایاپ یکی از رستوران های خوب کیش میباشد که دارای موسیقی زنده میباشد تا مسافران و کیشوندان عزیز بتوانند در کنار خوردن غذای خود از لحظات خود نیز اسنفاده کنند.این رستوران بهترین غذا ها با بهترین کیفیت برای مسافران تور کیش سرو میکند کارکنان رستوران نیز با مسافران عزیز تور کیش و کیشوندان به خوبی برخورد میکنند.این رستوران بهترین آشپز ها و سر آشپز ها را استخدام کرده تا بهترین ها را سرو کنند.مسافرین و گرشگرین تور کیش میتوانند در زمان های گرسنگی به این رستوران بیایند و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنند.رستوران پایاپ دارای ظرفیت 300 نفری میباشد همچنین مسافرین میتوانند اینترنت را به صورت رایگان استفاده کنند.

منو رستوران:این رستوران غذا های ایرانی و فرنگی برای مسافرین عزیز تور کیش سرو میکند.مسافرین عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:از  ساعت 9 صبح تا 23 شب 


رستوران تک بناب کیش

معرفی رستوران : رستوران تک بناب یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی ساحل جزیره قرار گرفته است. این رستوران دارای محیطی بسیار ساده اما تمیز است که ظرفیت پذیرایی از 50 نفر از مهمانان تور کیش را به صورت همزمان دارد. مدیریت این رستوران بر عهده اقای اسماعیل وش است که نظارت بسیار خوبی بر رفتار پرسنل با مشتریان و هم چنین کیفیت غذاها دارد. در کنار این رستوران جای پارک مناسبی وجود دارد تا از بابت خودرو شخصی و یا رنت شده خود نگرانی نداشته باشید. 

رستوران تک بناب کیش

منو رستوران: کباب سلطانی، برگ، چنجه، جوجه، کوبیده،‌ سلطانی ، بختیاری و بناب قسمت کباب های این رستوران را تشکیل می دهند. در قسمت غذاهای سنتی نیز زرشک پلو، قورمه سبزی، قیمه،‌ چلو گوشت و ته چین را می توانید سفارش دهید. انواع مخلفات مانند ماست، ترشی ، سالاد و زیتون نیز در این منو وجود دارند .

پیشنهاد ما: چشیدن طعم خوش کباب سنتی بناب در محیطی آرام و همراه خانواده تجربه بسیار خوبی است که در رستوران تک بناب به شما ارائه می شود. خصوصا که کباب این رستوران طبق رسپی اصلی و با همان طعم آشنا طبخ می شود. 

رستوران تک بناب کیش

ساعت کاری رستوران : 12 تا 16 برای ناهار و 19 تا 24 برای شام

موقعیت مکانی رستوران :  جزیره زیبای کیش، رو به روی بازارچه پانیذ، بازار حافظ، غرفه 4، رستوران تک بناب کیش

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.