بهترین هتل های تایلند


هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل 4 ستاره قیمت تور تایلندآنداتل گرند در منطقه پاتونگ شهر پوکت تایلند قرار دارد. این هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. هم چنین هتل تا مرکز شهر 14 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل نسبت به مراکز خرید نیز موقعیت خوبی داشته و بتور تایلند تابستان 97ه ساحل های کامالا و کاتا نیز نزدیک است. هتل خدمات خود را به نرخ ویژه تور تایلندصورت BB ارائه می کند. هتل دارای 122 اتاق شامل اتاق های دلوکس، سوپریور و گرند است که برای شما مهمانان تور تایلند دارای امکانات مینی بار، چای ساز، تتور تایلند اردیبهشت 97لویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع تور تایلند بهار 97و صندوق امانات است. رستوران اصلی هتل با نام رد چیلی یا فلفل قرمز صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک اسنک بار و دو کافه نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، اجاره دوچرخه، اجاره ماشین، روم سرویس، مرکز تجارت و ... اشاره کرد.

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند


هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره گاردن کلیف تایلند در قسمت شمالی شهقیمت تور تایلندر پاتایا قرار دارد. این هتل تا ساحل حدود یک کیلومتر فاصله داشته و نرخ ویژه تور تایلندخدمات خود را به صورت BB ارائه می کنتور تایلند اردیبهشت 97 د. هتل دارای 230 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور تایلند دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، چای ساز و بالکن هستند. هتل دارای سه رستوران است که دوتا از آن ها در ساختمان هتل قرار داشته و یکی از آن ها در کنار ساحل بوده و غذاتور تایلند تابستان 97های دریایی سرو می کند. هم چنین هتور تایلند اردیبهشت 97تل دارای دو کافه تور تایلند بهار 97نیز می باشد. فاصله هتل گاردن کلیف از مرکز شهر 3 کیلومتر و از فرودگاه حدود 120 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، صرفی و... اشاره کرد.

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند

هتل گاردن کلیف پاتایا تایلند


هتل آل توگدر بانکوک تایلند

هتل آل توگدر یکی از هتل های 3 قیمت تور تایلندستاره شهر بانکوک تایلند است. این هتل در مرکز شهر قرار داشته و به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و به مراکز خرید شهر دسترسی خوبیتور تایلند اردیبهشت 97 دارد. هتل دارای 155 اتاق از انواع دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور تایلند امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز و صندوق امانات هستننرخ ویژه تور تایلندد. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و کافی شاپ هتل آل توگدر انواتور تایلند تابستان 97ع نوشیدنی و دسر را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد. هم چنین هتل دارای یک استخر روباز است که تمام سال در دسترس بوده و یک کافی شاپ در کنار آن قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین گلف، اینترنت رایگان در لابی، لاندری، روم سرویس و فرتور تایلند بهار 97وشگاه اشاره کرد.

هتل آل توکدر بانکوک تایلند

هتل آل توکدر بانکوک تایلند

هتل آل توکدر بانکوک تایلند


هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره سان سیتی پاتایا تایلند در مرکز شهر پاتایا و در نزدیکی واکینگ استریت قراقیمت تور تایلندر دارد. هم چنین هتل به ساحل نیز نزدیکنرخ ویژه تور تایلند است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل دارای 137 اتاق از انواع دلوکس، ستور تایلند تابستان 97وپرلوکس و سوئیت است که به شما مسافران تور تایلند امکانات تلویزیون، چای ساز، تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات است. رستوران هتل با نام ویو انواع غذاهای خوشمزه محلتور تایلند بهار 97ی را برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. هتل حدود 123 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. از دیتور تایلند اردیبهشت 97گر امکانات هتل می توان به استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا، اسپا، ماساژ، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل سان سیتی پاتایا تایلند

هتل سان سیتی پاتایا تایلند


هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره وودلند درشمال  شهر پاتایا تایلند قرار دارد. قیمت تور تایلندهتل حدود 7 دقیقه پیاده روی تا ساحل فانرخ ویژه تور تایلندصله دارد. هتل دارای 135 اتاق است که به شما مسافران تور تایلند امکانات مینی بار،‌تلویزیون، تهویه مطبوع،‌ اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهد. کافه باغ هتل دارای فضای بسیار زیبایی است که در آن انواع نوشیدنی و دسر های خوش طعم تایلندی تور تایلند بهار 97و دیگر کشورهای جهان را برای شما مهمانان گرامی سرو می کند. در مرتور تایلند تابستان 97کز اسپا هتل می توانید امکاناتی چون ماساژ، سونا، جکوزی و استخر را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتلتور تایلند اردیبهشت 97 می توان به استخر روباز، اجاره ماشین، لاندری،‌ روم سرویس و .... اشاره کرد. 

هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل های تایلند


هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ یک هتل 3 ستاره در شهر پاتایا است که در جاده بیچ رود و در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد. این هتل با موقعیت مکاتور تایلند اردیبهشت 97نی منحصر به فرد در نزدیکی مراکز خرید و دیدنی های شهر پاتایا قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 45 اتاق استور تایلند خرداد 97ت. اتاق های هتل با دکوراسیون زیبا و ترکیبی از رنگ های گرم وسرد دارای امکانات کامتور تایلند تابستان 97لی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، حمام با وان و دوش، سشوار، چای ساز و اینترنت بی سیم هستند. رستوران هتل مارکلند انواع غذاهای سنتی تایلند را طبخ می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز قرار دارد که شما مسافران تور تایلند تمامی فصل های سال میتور تایلند فروردین 97 توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ماساژ، باشگاه بدنسازی، صرافی ، اجاره موتور و خشکشویی اشاره کرد.

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند


هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ یک هتل 3 ستاره در شهر پاتایا است کتور تایلند خرداد 97ه در جاده بیچ رود و در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارد. این هتل با موقعیت مکانی منحصر به فرد در نزدیکی مراکز خرید و دیدنی های شهر پاتایا قرار دارد. هتل خدمات ختور تایلند فروردین 97ود را به صورت BB ارائه داده و دارای 45 اتاق است. اتاق تور تایلند تابستان 97های هتل با دکوراسیون زیبا و ترکیبی از رنگ های گرم وسرد دارای امکانات کاملی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، حمام با وان و دوش، سشوار، چای ساز و اینترنت بی سیم هستند. رستوران هتل مارکلند انواع غذاهای سنتی تایلند را طبخ می کند. دتور تایلند اردیبهشت 97ر محوطه هتل یک استخر روباز قرار دارد که شما مسافران تور تایلند تمامی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ماساژ، باشگاه بدنسازی، صرافی ، اجاره موتور و خشکشویی اشاره کرد.

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارکلند بیچ پاتایا تایلند


هتل رد پلنت پاتایا تایلند

هتل رد پلنت یکینرخ تور تایلند از هتل های 3 ستاره شهر پاتایا است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. هتل در نزدیکی مراکز خرید تور تایلند اردیبهشت 97و تفریحی پاتایا قرار دارد و تا ساحل تنها چهارصد متر فاصتور تایلند تابستان 97له دارد. هتل رد پلنت خدمات خود تور تایلند فروردین 97را به صورت BB به شما مسافران تور تایلند ارائه می دهد. هتل دارای 192 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و صندوق امانات هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، اجاره موتور، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی و لاندری اشاره کرد.تور تایلند خرداد 97

هتل رد پلنت پاتایا تایلند

هتل رد پلنت پاتایا تایلند

هتل رد پلنت پاتایا تایلند


هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند

هتل 3 ستاره منرخ تور تایلندارک لند بیچ پاتایا تایلند در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت تور تایلند اردیبهشت 97BB ارائه می دهد. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و تنها پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار داشته و به مراکز تجاری نزدیک است. هتل دارای 45 تور تایلند خرداد 97اتاق از انواع دلوکس، سوپریور و ماه عسل است که برای مسافران تور تایلند دارای امکانات چای ساز، تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، تور تایلند تابستان 97سشوار و یخچال است. در رستوران هتل می توان انواع غذاهای محلی و خوش طعم را یافت. فاصله هتل تا فرودگاه 147 کیلومتر دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، ماساژ، صرافی، خشکشویی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.تور تایلند فروردین 97

هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند

هتل مارک لند بیچ پاتایا تایلند


هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره تور تایلند خرداد 97باراکودا در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. هتل در مرکز شهر پاتایا قرار داشته و تا ساحل شهر پاتایا 250 متر فاصله دارد. هتل در سال 2008 افتتاح شنرخ تور تایلندده است و سرویس دهی آن به صورت BB است. هتل دارای اتاق های یک تخته ، دو تخته ، سوئیت و اتاق ویژه معلولین استور تایلند اردیبهشت 97ت که برای مسافران تور تایلند دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، چای ساز، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک استخر روباز و استخر آب شور در محوطه خود است. رستوران هتل در بام قرار داشته و صبحانه را به صورت بوفه ارائهتور تایلند فروردین 97 می دهد؛ در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای آسیایی را می توانید در این رستوران متور تایلند تابستان 97یل کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافه، سالن آرایش، خدمات ماساژ، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، اجاره موتور و ... اشاره کرد.

هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا تایلند

هتل باراکودا پاتایا تایلند

رستوران های خوب تایلند


رستوران زانوتی بانکوک تایلند

یکی از بهترین رستوران های بانکوک که غذاهی ایتالیتور تایلند خرداد 97ایی عرضه می نماید، رستوران زانوتی است که از بهترین رستوران های تایلندتور تایلند فروردین 97می باشد. تمام امکانات این رستوران در بالا ترین درجه کیفیت قرار دارد که از بسیار مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد.نرخ ویژه تور تایلند

فضای داخلی این رستوراتور تایلند اردیبهشت 97ن بسیار گرم و صمیمی است که بسیار دلچسب می باشد. مسافرین عزیز می توانند با پرداخت تور تایلند بهار 97قیمتی مناسب غذایی با کیفیت و لذیذ را میل نتور تایلند تابستان 97مایند و روزی بسیار خوب را تجربه کنند.

 

 

رستوران زانوتی بانکوک تایلند

 

رستوران زانوتی بانکوک تایلند


رستوران گاگان بانکوک تایلند

رستورانی هندی در خیاتور تایلند خرداد 97بانی آرام و ساکت به نام لانگ سوان بانکوک به نام گاگان وجود دارد که باتور تایلند اردیبهشت 97 معماری و چیدمان منحصر به فرد خود بسیار معروف و شناخته شده می باشد. این رستوران در دو طبقه در خانه ای لوکس واقع شده که یا سرآشپزی ماهر منتظر میزبانی از مهمانان خود می باشد. چیدمان صندلی های رستوران گاگان به سمت پنجره ای مشرف به آشپز خانه می باشد تا افراد بتوانند به راحتی داخل آشپزخانه و نحوه کار تیمی آشپزین را تماشاتور تایلند فروردین 97 کنند. حتی در روزهایی که رستوران خلوت است مسافرین عزیز تور تایلند می توانند به داخل آشپزخانه بروند و طریقه پخت غذا را ببینند.

مسافرین عزیز به هنرخ ویژه تور تایلندمراه خانواده می توانند در این رستوران شتور تایلند بهار 97بی زیبا و عاشقانه را سپری کنند.

 

 

رستوران گاگان بانکوک تایلند

 

رستوران گاگان بانکوک تایلند


رستوران سیامی ایسایا تایلند

یکی از رستوان های جذاب و شیک بانکوک رستوتور تایلند خرداد 97ران سیامی است که در محله ای کوچک قرار گرفته استنرخ ویژه تور تایلند. این رستوران در خانه باغی دو طبقه واقع می باشد که مسافرین عتور تایلند فروردین 97لاوه بر سرو غذا می توانند در محیط این رستوران نیز گشت بزنند و تمامی جاهای آن را ببینند. این رستوران دارای آشپزانی ماهر با دستور پختتور تایلند اردیبهشت 97 های تک و خوشمزه می باشد که سبب متمایز شدن این رستوران از باقی رستوران های بانکوک شده است. 

در رستوران سیامی مسافرین عزیز تور تایلند می توانند قبل از سفارش غذا نوشیدنی سفارش تور تایلند بهار 97دهند و از دورهمی خانواده و دوستان خود لذت ببرند. زمان کاری این رستوران از 11:30 تا 15:00 و همچنین از 18:00 تا نیمه شب می باشد.

 

 

رستوران سیامی ایسایا تایلند

 

رستوران سیامی ایسایا تایلند


رستوران dairy queen بانکوک

یکی از رستوران های خوب تایلند که سرو غذاهای درتور تایلند خرداد 97یایی می کند، رستوران دیری کویین است که با محیطی باز و تور تایلند اردیبهشت 97شیک آماده پذیرایی از مسافرین تور تایلند و گردشگران می باشد. محیط و دکوراسینرخ ویژه تور تایلندون داخلی این رستوران با بهترین هتل های 5 ستاره رقابت می کند. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

این رستوران دارای دو فظای باز و رستوتور تایلند فروردین 97رانی است که مسافرین عزیز می توانند در آن ها از خوردن غذای خودتور تایلند بهار 97 لذت ببرند.

 

 

رستوران dairy queen بانکوک

 

رستوران dairy queen بانکوک

 

 

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

رستوران کالپاپروک در شهر بانکوک تایلند و در سیتی سنتر این شتور تایلند خرداد 97هر قرار دارد. اگر می خواهید از غتور تایلند اردیبهشت 97ذاهای تایلندی با کیفیت خوب لذت ببرید بی شک این رستوران یکی از انتخاب های شما می تواند باشد. ساعت کاری رستوران از ده صبح تا ده شب است و در دو وعده ناهار و شام خدماتنرخ ویژه تور تایلند ارائه می دهد. فضای رستوران بسیار شیک و تور تایلند فروردین 97زیبا و مخصوص خانواده ها است. رستوران در سال 1975 افتتاح شده و شعار آن داشتن حس خانه است. شما مسافران تور تایلند می توانید بعد از خرید کردن در مرکز خرید از صرف غذاتور تایلند بهار 97 در این رستوران لذت ببرید.

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

رستوران کالپاپروک بانکوک تایلند

 

رستوران های تایلند


رستوران بولان بانکوک

یکی از بهترین رستور تایلند خرداد 97توران های ارگانیک بانوک که غذاهای سنتی و اصیل تایلندیتور تایلند اردیبهشت 97 را برای گردشگران و مسافرین تور تایلند سرو می کند، رستوران بولان است کهتور تایلند بهار 97 غذاها را به سبک امروزی و مدرن پخت و تزئین میکند. معماری و دکوراسیونتور تایلند فروردین 97 این رستوران بسیار متنوع و خاص می باشد که به همین دلیل بسیار مورد توجه مسافرین و مردم بومی قرار دارد. 

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این تور تایلند تابستان 97رستوران این است که در باغچه ورودی رستوران غرفه هایی وجود دارد که انواع سس ها، ادویه جات، رب ها و ... را به فروش می رسانند با هدف حمایت از کشاورزان و محصولات ارگانیک. مسافرین عزیز می توانند غذایی لذیذ در محیطی دنج در این رستوران را تجربه نمایند.

 

 

رستوران بولان بانکوک

 

رستوران بولان بانکوک


رستوران Blue Elephant بانکوک

یکی از رستوران های مجلل و نامدار تایلند رتور تایلند خرداد 97ستوران بلو الفنت به معنای فیل آبی است که بسیار طرفتور تایلند اردیبهشت 97دار دارد. این رستوران دارای سه طبقه و در هر طبقه سبکی تور تایلند بهار 97متفاوت دارد. منوی غذای این رستوران شامل سه بخش است: غذاها به سبک تایلندی قدیم، جدید و آینده که مسافرین و گردشگران می توانند تجربه ای متفاوت را حس کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این رستوتور تایلند فروردین 97ران برگزاری کلاس های آموزشی آشپزی نیز متور تایلند تابستان 97ی باشد که میان مردم اهالی بسیر زبانزد است. مسافرین عزیز تور تایلند می توانند روزی دل انگیز و مجللی را در رستوران بلو الفنت تجربه نمایند.

 

 

رستوران Blue Elephant بانکوک

 

رستوران Blue Elephant بانکوک


رستوران Suhring بانکوک

یکی از بهترین رستوران های تایلند رستورانیتور تایلند خرداد 97 آلمانی است به نام شورینگ. این رستوران توسط برادران دو قلو آلمانی اقتتاح گتور تایلند اردیبهشت 97ردید. وجود این رستوران در هر شهری زینت آنجا می شود. معماری و دکوراسیون منحصر به فرد و خاص این رستوران موجب جذب بتور تایلند فروردین 97سیاری از گردشگران و مسافرین تور تایلند می شود.

سبک غذاهای رستوران شورینتور تایلند تابستان 97گ آلمانی است که بسیار لذیذ و خوشمزه اند. مسافرین عزیز که به دنبال تجربه ایتور تایلند بهار 97 نو هستند می توانند به این رستوران مراجعه نمایند.

 

رستوران Suhring بانکوک

 

رستوران Suhring بانکوک


رستوران هندی اکبر بانکوک

یکی از رستوران های هندی معروف در تایلند، رستور تایلند خرداد 97توران اکبر است که بسیار غذاهی خوشمزه ای دارد.تور تایلند اردیبهشت 97 یکی از آنها که بسیار زبانزد است کباب های مخصوص گوشت این رستوارن می باشد. دکوراسیون این رستوران بسیار جالب وتور تایلند فروردین 97 متفاوت است. مسافرن عزیز تور تایلند می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب غذای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت سفارشتور تایلند بهار 97داده و لذت ببرند.

گردشگران و توریستانی که علاقه مند به غذاهاتور تایلند تابستان 97ی هندی هستند رستروان اکبر را اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

 

 

رستوران هندی اکبر بانکوک

 

رستوران هندی اکبر بانکوک



رستوران آرون رزیدنس بانکوک

یکی از بهترین رستوران های بانکوک تایلند رستورتور تایلند خرداد 97ان آرون می باشد که یکی از ویژگی های بارز آن ویویی زیبایش  به شهر است. که موجب جذب شدن بسیاری از گردشگران و مردتور تایلند تابستان 97م بومی شده است. این رستوران نمایی به سوی معبد نمادین وات آرون دارد که تماشای غروب خورشید و دیدن این معبد بسیار دیدنی است تور تایلند فروردین 97و حس آرامش زیبایی را به میهمانان القا می کند.

منوی غذاهای این رستوتور تایلند اردیبهشت 97ران شامل غذاهای اصیل تایلندی و غذاهای عجیب می باشد. مسافرین عزیز تور تایلند می توانند به همراه خانواده از قبل میز رزرو نمایند و شبی عالی را ستور تایلند بهار 97پری کنند.

 

 

رستوران آرون رزیدنس بانکوک

 

رستوران آرون رزیدنس بانکوک

بهترین مراکز خرید تایلند


مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید منرخ تور تایلندیموسا از دیدنی های تایلند نیز هست و منطقه خرید نه چندان دور از شهر پاتایا است.قیمت تور تایلندمعماری جالب این مرکز خرید درختور تایلند تابستان 97ت های گل ابریشم و جوبرای بازدید کنندگان تور تایلند را به ارمغان آورده است و گردشگرن تور تایلند از این تور تایلند بهار 97مکان عکس های زیبا میگیرند.مرکز خرید میموسا حدود 1 ملیارد دلار سرمایه گذاری شده و تقریبا 17 هکتار است.معماری این ساختمان سبک باستانی از فرانسه را دارد.این مرکز خرتور تایلند فروردین 97ید بسیار شیک تزئین شده است.بعیتور تایلند اردیبهشت 97د است کسی میموسا را ببیند و جذبش نشود. در بین بناهای تاریخی،کانال ها، آسیاب بادی،فواره های موزیکال،تقریبا 300 مغازه وجود دارد که سوغات، لباس، جواهرات و صنایع دستی سنتی می پردازن. تئاترهای خیابونی و جاذبهتور تایلند خرداد 97های پارک تفریحی فونلاند، یه روز فرامشوش نشدنی را برای گردشگران تور تایلندرقم میزند.

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند

مرکز خرید میموسا پاتایا تایلند


مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز (paraنرخ تور تایلندdise) پارک در منطقه ی پراوت شهر بانکوک دتور تایلند تابستان 97ر تایلند قرار دارد.این مرکز خرید با از بهترین مراکز خرید تایلند شناخته شده است از نظر بومیان شهر.مسافران تور تایلند میتوانند اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت در کمترین زمان خریداریی کنند. پیشنهاد میشود به مسافران تور تایلند اگر به دنبال مرکز خرید میگردنند حتما این مرکز خرید را انتخاب کنند..مرکز خرتور تایلند بهار 97ید پارادایس پارک یا پارک بهشت با طراحی داخلی و ختور تایلند فروردین 97ارجی زیبایی که دارد و هم چنین مغازه های تمیز تور تایلند اردیبهشت 97و متعددش چشم هر بیننده ای تور تایقیمت تور تایلندلند را به خود جذب می کند. شاید پارادایز پارک بهترین مرکز خرید بانکوک نباشد اما بی شک یکی از آنها می باشد و همیشه مورد پیشنهادی گردشگران ثابت تور تایلند و بانکوک بوده است.این مراکز خرید دارای اجناس زیر است ویژه مسافران تور تایلند:1:آرایشی بهداشتی 2:جواهرات و بدلیجات 3:مد و لباس 4:حیوانات خانگی 5:لوازم دکوری 6:تکنولوژی 7:آموزشی 8:ورزشی

در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد که مسافران تور تایلند میتوانند درتور تایلند خرداد 97 مواقع گرنسگی از این رستوران و غذا های خوشمزه لذت ببرند.

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند

مرکز خرید پارادایز تایلند


بازار شناور تایلند

تایلند با بهره گیری از جاذبنرخ تور تایلنده های دیدنی منحصر به فردش توانسته تور تایلند را در بین محبوب تقیمت تور تایلندرین ها در سراسر دنیا تثبیت کند. در این بین مکانی وجود دارد که نباید آن را از دست داد و آن، جایی نیست جزء بازار شناور تایلند،که مورد توجه تمام گردشگران و مسافران تور تایلند است.این کانال آب که در سال ۱۸۶۸ به دستور پادشاه رامای چهارم برتور تایلند بهار 97ای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی بسیار جذاب برای گردشگران تور تایلند است و آنها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنندبازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌، اغلب میوه‌ها ،سبزیجات و غذاهای پخته شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوندتور تایلند فروردین 97. مشهور‌ترین بازار شناور، بازار domnoen saduak است که در راچا بوری‌، ۸۰ کیلومتری جنوب تور تایلند تابستان 97غربی بانکوک  واقع است. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی، میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شما کانال های باریک بازار را می توانید با تور قایق ،گشت بزنید.با اینکه بازار از توریست های تور تایلند پر شده اما جو آنجا بسیار عالی است .شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا ۱۱ صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران تور تایلند از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعتور تایلند خرداد 97ات اولیه صبح بازدید کنند.

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند

بازار شناور تایلند


مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام، لوکس ترین فرقیمت تور تایلندوشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجتور تایلند بهار 97اری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگنرخ تور تایلندش، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت بتور تایلند تابستان 97ه قطب خرید شهر تبدیل شده است. در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel)تور تایلند فروردین 97، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss)، ورساچی (Versace)و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston)و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها و النگوهای دست ساز محلی را تور تایلند خرداد 97در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد. با انتخاب تور تایلند برای مسافرت به تایلند امکان بتور تایلند اردیبهشت 97ازدید از این مرکز خرید بسیار زیبا برای شما فراهم می شود.

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

 مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون در بانکوک


مرکز خرید سرامیک در پوکت

مرکز خرید سرامیک پوکت تایلندنرخ تور تایلند مکان جالبی برای خرید وسایل سرامیکی می باشد کهقیمت تور تایلند یکی از مراکز خرید پوکت است که از خاک رس محلی برای تولید کارتور تایلند بهار 97هایش استفاده می کند و اجناس بسیار عالی را تولید می‌کند. این مرکز در بان کاتا واقع در حومه شهر پوکت قرار گرفته است. همه اجناس، از ظروف سفالی و چینی گرفته تا شمع ها و مجسمه های تزئینی، همه برای مسافران تور تایلند جالب خواهد بود و گردشگران راتور تایلند فروردین 97 ترغیب به خرید می کند. بیشتر مردم تایلند برای خرید سرامیک به این باتور تایلند اردیبهشت 97زار می آیند. در این مرکز خرید سرامیک ها را با طرح وتور تایلند تابستان 97 شکل خاصی می سازند که بیشتر گردشگران و توریست ها برای جدابیتش زیاد به این مرکز خرید می آیند و از کاشی و سرامیک ها دیدن می کنندتور تایلند خرداد 97.

مرکز خرید سرامیک در پوکت

 مرکز خرید سرامیک در پوکت