جاذبه های گردشگری دبی


موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از بهترین و معروف ترین آثارهای باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه های قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و ساز این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذت را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

مسجد شیخ زاید دبی

یکی از برترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی مسجد شیخ زاید در شهر ابوظبی، امارات است.نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان برگرفته که بنیان‌ گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد به خاک سپرده شده است .مسجد شیخ زاید، سومین مسجد جهان از نظر مساحت، و دهمین مسجد جهان از لحاظ حجم و بزرگی است که مورد توجه گردشگران تور دبی واقع گردیده است. لازم به ذکر است که در این امارت افراد غیر مسلمان نمی توانند وارد شوند اما با گذر زمان چون این مکان یک جاذبه به شمار می آید مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته لذا آنان هم برای احترام به اعتقادان مسلمانان از پوشش سر و بدن به هنگام بدو ورود استفاده می کنند.

مسجد شیخ زاید دبی

مسجد شیخ زاید دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی می باشد که برای اولین بار در کل خاورمیانه ارائه شده است. این اتوبوس در خشکی به شکل یک اتوبوس و در دریا به شکل زیر دریایی عمل می کند. گردشگران تور دبی می توانند با اتوبوس, سفری مهیج و فراموش نشدنی را تجربه کنند. راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی یکی از بهترین منطقه تاریخی در دبی می باشد. مسافران تور دبی که علاقه بسیاری به قایق سواری دارند می توانند در این اسکله از قایق های چوبی استفاده کنند و از این قایق سواری بسیار مهیج نهایت لذت را ببرند. زمان کاری این اسکله از 5 صبح تا نیمه شب می باشد. مسافران تور دبی می توانند با استفاده از مترو در ایستگاه الغبیبه پیاده شده و از این اسکله استفاده کند. هزینه استفاده از قایق های موجود در این اسکله 1 درهم می باشد.

اسکله ابرا دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.